Menu
Uw winkelmandje is nog leeg

Verzending en levertijden

Levertijd

Bestel je op werkdagen vóór 16:00 uur én zijn de producten allemaal op voorraad. Dan heb je het morgen al in huis.
Land Verzendkosten Gratis vanaf
Nederland € 4,95 € 50,00
België € 7,95 € 100,00
Duitsland € 9,95 € 100,00
Frankrijk € 14,95 € 150,00

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je wanneer wij het pakket hebben verzonden een e-mail met de Track & Trace code om hem te volgen.

 

Bezorging via Fietskoeriers.nl

Alle bestellingen van Cjay worden via de bezorgoplossing van Fietskoeriers.nl bezorgd. Dit betekent dat onze pakketten in 33 steden op de fiets kunnen worden bezorgd. De buitengebieden neemt DHL als partner van Fietskoeriers.nl voor hun rekening. Wil je weten hoe bezorging via Fietskoeriers.nl werkt? Klik hier.

 

Bezorgtijden

Je bestelling wordt op de volgedne tijdstippen bezorgt:
Fietskoeriers:
  • Poging 1 - Dag 1 tussen 18:00 en 22:00
  • Poging 2 - Dag 2 tussen 18:00 en 22:00
  • Poging 3 - Dag 3 tussen 18:00 en 22:00
  • Kan bij de buren worden geleverd.
DHL:
  • Poging 1 - Dag 1 tussen 9:00 en 18:00
  • Poging 2 - Afhalen bij DHL servicepunt óf zelf een bezorgmoment of locatie iezen
  • Poging 3 - Afhalen bij DHL servicepunt óf zelf een bezorgmoment of locatie iezen
  • Poging 4 - Afhalen bij DHL servicepunt óf zelf een bezorgmoment of locatie iezen
  • Kan bij de buren worden geleverd.
 
 

Bezorgafspraak wijzigen

Bij Cjay ben je zelf in controle over je bezorging.
Zo gaat het in zijn werk:

Bezorging doorFietskoeriers.nl
Wil je het bezorgmoment of–locatie wijzigen? Dat kan tot 18:00 uur op de dag van bezorging. Hiervoor bel (085 -273 74 42), whatsapp (06 -144 35 193), mail (info@fietskoeriers.nl) of chat je met de klantenservice van Fietskoeriers.nl.
Houd hiervoor je trackingcode bij de hand.

Bezorging door DHL
In het geval dat de eerste bezorgpoging mislukt wordt je bestelling standaard bij het dichtstbijzijnde DHL servicepunt afgeleverd waar je het pakket zelf kunt ophalen. Wil je liever dat er nog een bezorgpoging wordt gedaan? Dan kun je online een nieuw bezorgmoment en –locatie afspreken. Volg hiervoor de instructies in de email die je ontvangt, of op de niet-thuiskaart die in je brievenbus is gedaan.